Monday, January 31, 2011

Tempahan Berut dan Bedung

Dah lama nak update yang ni tapi asyik terlupa jer... Saya ada jugak ambik tempahan untuk barut dan bedung baby. Menggunakan material yg 100% cotton yang lembut serap peluh dan sejuk. Pada masa ni saya hanya menggunakan kain putih sahaja, untuk cotton flannel pun available based on request.

Barut Zap On/Velcro

Ada 3 jalur melintang dan 1 jalur menegak dijahit kemas

Barut Bertali

Tali juga dijahit kemas dan panjang untuk memudahkan untuk mengikat

Setiap barut ada bahagian melengkung di tengah untuk mengelakkan dari terkena poo poo baby

Untuk bedung pula, bersaiz 1M x 1M

Kelim tepi yang kemas

Saya ada satu lagi design barut yang menarik. InsyaAllah kalau takde aral, bila dah ada sample saya akan uploadkan gambarnya di sini. Yang saya dah buat belum sempat diambil gambarnya, barut dah bertukar tangan dulu...huhuhu...

Tapi buat masa sekarang, kalau ada sesiapa yang berminat untuk order, just let me know...

No comments:

Post a Comment