Wednesday, January 26, 2011

My Previous Creation

Gambar Lunch Bag yg saya janjikan tu masih belum sempat lagi diedit.. Sori kekawan.. Anyhow, saya nak upload dulu gambar my previous creations. Yang ni saya buat dlm October 2010.. Tapi sebab masa tu belum ada blog so tak berkesempatanla saya nak upload... Bila blog dah siap, saya lak sibuk ngan urusan pindah, so tertangguh lagi.. Since sekarang ni ada sedikit masa yang boleh diluangkan, so ambik je la kesempatan ni...


Side by Side Cosmetic Pouch/Pencil Case
Yang ni saya namakan 'Side by Side' Cosmetic Pouch. Actually saya buat ni sebelum cuti sekolah tahun lepas untuk cikgu sekolah tadika Fasha & Filza. Cikgu ada 2 orang jer, tap buat lebih, ada satu lagi yang tinggal still available, 'The Green Apple'...

Hot Mama Nursery Bag
Yang ni pulak saya buatkan untuk biras saya, Hot Mama Nursery Bag. Bentuk lebih kurang messenger bag sebab dia taknak nampak macam typical diaper bag. Size agak besar so memang sesuai untuk isi barangan anak ke nursery atau keluar berjalan-jalan. Ada beberapa poket di depan, sisi, belakang dan juga bahagian dalam. Material yg digunakan adalah fully heavy cotton, inside out, dan diletakkan interfacing supaya lebih sturdy. Strap/tali adalah boleh laras, ada 2 magnetic button pada bahagian flap dan ada 'zip closure' di bahagian atas sebelah dalam untuk mengelakkan barang2 kat dalam tu terkeluar.

So enjoy for now, InsyaAllah, I'll be back for more...


No comments:

Post a Comment