Thursday, November 25, 2010

Bismillah & Assalamualaikum

Segala pujian buat Allah, akhirnya blog ini berjaya juga disiapkan walaupun x seberapa... Ok la drpd xde langsung... Tu pun setelah beberapa blog telah di'create'kan dan dijahanamkan.... Almaklumla, org yang rabun IT macam saya ni, kena ber'tapa' lama skit depan lappie... Also to the fact that I'm also FTHW, so time in front of lappie also quite limited.... 

Anyway, a little bit of myself... As posted in my profile, I'm a FTHW, well I guess most of you already know what it means, Full Time House Wife. Full time? Not only full time, but also overtime, all the time... Hahahha... I have 3 adorable and yet cheeky daughters, namely Fasha, Filza and Faiqa, or I always refer them as 3Fs....hehhehe.. I used to be working before, but when my first F turned 1, I decided to quit my job. 

Bieha's Bengkel adalah sebuah bilik, tempat saya 'berkarya' dengan mesin jahit saya. Di blog ni, saya akan kongsi beberapa hasil jahitan saya, dan sudah semestinya kalau ada yg berkenan di hati, saya amat berbesar hati untuk menghasilkannya untuk anda. Selain dari itu saya juga ada membekalkan beberapa barangan asas terutama barangan untuk jahitan beg.

So I hope you enjoy browsing thru this blog, and if in anyway you found anything that interest you, just let me know ok....





No comments:

Post a Comment